od Návštěvník » ned čer 30, 2013 4:08 am
Děkuji všem moc za rady a morální podporu, povedlo se! Co bylo příčinou nevím, ale podle rad jsem mechanicky odstranil krytku s elektronikou, která zakrývá elmag. stop-ventil, přivedl tam + ze spínačky, opatřil tajným vypínačem a FUNGUJE TO!! Největší problém bylo právě to odstranění krytky - pro laika s vybavením pro běžnou údržbu panelákového bytu, když auto navíc stojí na parkovišti mezi paneláky, kde není možné ho nechat napůl rozebrané, bylo nejhorší se vůbec nějak dostat k trhacím šroubům, které krytku drží. Musel jsem "odmašlit", všechny vzduchové hadice a trubky, abych se k nim alespoň nějak dostal a i tak mě to stálo dva dny a cestu na chatu ke svěráku a brusce, abych si nabrousil šroubováky k naseknutí šroubů atd. Ale už je to za mnou - zaplať pánbůh. Při té příležitosti jsem ale zjistil, že se mně objevuje olej ve vzduchovém vedení z turbodmychadla. Jak vážný je to problém - víte to někdo? Ještě jednou vám všem moc děkuji. Standa-S2
Děkuji všem moc za rady a morální podporu, povedlo se! Co bylo příčinou nevím, ale podle rad jsem mechanicky odstranil krytku s elektronikou, která zakrývá elmag. stop-ventil, přivedl tam + ze spínačky, opatřil tajným vypínačem a FUNGUJE TO!! Největší problém bylo právě to odstranění krytky - pro laika s vybavením pro běžnou údržbu panelákového bytu, když auto navíc stojí na parkovišti mezi paneláky, kde není možné ho nechat napůl rozebrané, bylo nejhorší se vůbec nějak dostat k trhacím šroubům, které krytku drží. Musel jsem "odmašlit", všechny vzduchové hadice a trubky, abych se k nim alespoň nějak dostal a i tak mě to stálo dva dny a cestu na chatu ke svěráku a brusce, abych si nabrousil šroubováky k naseknutí šroubů atd. Ale už je to za mnou - zaplať pánbůh. Při té příležitosti jsem ale zjistil, že se mně objevuje olej ve vzduchovém vedení z turbodmychadla. Jak vážný je to problém - víte to někdo? Ještě jednou vám všem moc děkuji. Standa-S2