od Návštěvník » stř led 15, 2014 12:41 pm
Zkus si pustit Záznam zvuku ( ve Windows 7 Start->Záznam zvuku, jinak Start->Příslušenství nebo tak nějak), nahraj něco a pusť si to. Uvidíš, jestli se něco zaznamenalo nebo ne a tudíž jestli je problém v samotném mikrofonu. Možná, že se ty hovory na Skype atd. vypínají právě proto, že mikrofon není k dispozici Když tak se ještě podívej v Nastavení ovládání zvukových zařízení (někde v Nastavení), najdi si Ovládání zařízení pro záznam zvuku a tam zkontroluj, jestli je mikrofon nastavený jako výchozí. Pokud je tam všechno v pořádku a přesto ti ani ten Záznam zvuku nic nenahrál, tak bych s tím asi šla na reklamaci no.. Jinak mě nic nenapadá, tohle je obvyklá procedura, jak řeším problémy já
Naposledy oživil Anonymous v stř led 15, 2014 12:41 pm